Etusivu Metsähallituksen asiakaskyselyn toteuttaminen Metsähallituksen asiakaskyselyn toteuttaminen Toteutusaika: 1.3. –31.5.2022 Tutkimukset ja selvitykset Metsähallituksen Luonto- ja Eräpalvelut ovat tiivistäneet yhteistyötään. Asiakaskokemuksen kehittämisen kannalta Metsähallitus halusi tarkastella yhteisiä asiakkuuksia ja erityisesti sitä, kuinka paljon nämä limittyvät keskenään, kuinka paljon erilaisten asiakkaiden tarpeet menevät päällekkäin esimerkiksi digipalvelujen suhteen ja kuinka paljon mahdollisia arvoristiriitoja mahdollisesti on. MDI toteutti Metsähallituksen toimeksiannosta asiakaskokemusta ja digitaalisia palveluja koskevan sähköisen kyselyn, jota jaeltiin Metsähallituksen kanavien ja verkostojen kautta aktiivikäyttäjille sekä CINT-kuluttajapaneelin kautta 1000 suomalaiselle. Yhteensä vastauksia saatiin 2254. MDI analysoi tulokset ja toimitti yhteenvetoraportin Metsähallituksen käyttöön. Asiasanat Digitalisaatio Matkailu Tiedolla johtaminen Tulevaisuustyö Ympäristö
Raahen strategiasparraus Elinvoima Kaupungit Tulevaisuustyö Toteutusaika: 1.3. –29.4.2022 Tutustu referenssiin Raahen strategiasparraus
Helsingin seudun kauppakamari, visio- ja tiekarttatyö Tulevaisuustyö Toteutusaika: 15.1. –30.4.2022 Tutustu referenssiin Helsingin seudun kauppakamari, visio- ja tiekarttatyö
Vantaan kaupunki, kasvupalveluiden konsultointipalveluiden puitesopimus Toteutusaika: 1.1.2022 –31.12.2023 Tutustu referenssiin Vantaan kaupunki, kasvupalveluiden konsultointipalveluiden puitesopimus
Osake-toiminnan selvitys- ja arviointityö Hallinto Koulutuspolitiikka Osaaminen Toteutusaika: 15.12.2021 –31.3.2022 Tutustu referenssiin Osake-toiminnan selvitys- ja arviointityö