Metsähallituksen asiakaskyselyn toteuttaminen

Metsähallituksen Luonto- ja Eräpalvelut ovat tiivistäneet yhteistyötään. Asiakaskokemuksen kehittämisen kannalta Metsähallitus halusi tarkastella yhteisiä asiakkuuksia ja erityisesti sitä, kuinka paljon nämä limittyvät keskenään, kuinka paljon erilaisten asiakkaiden tarpeet menevät päällekkäin esimerkiksi digipalvelujen suhteen ja kuinka paljon mahdollisia arvoristiriitoja mahdollisesti on. MDI toteutti Metsähallituksen toimeksiannosta asiakaskokemusta ja digitaalisia palveluja koskevan sähköisen kyselyn, jota jaeltiin Metsähallituksen kanavien ja verkostojen kautta aktiivikäyttäjille sekä CINT-kuluttajapaneelin kautta 1000 suomalaiselle. Yhteensä vastauksia saatiin 2254. MDI analysoi tulokset ja toimitti yhteenvetoraportin Metsähallituksen käyttöön.

Pyydä tarjous

Toteutamme vuosittain ~100 erilaista toimeksiantoa lyhyistä työpajatoteutuksista monivuotisiin tutkimushankkeisiin.

Verkkokauppa

Kehitys kiinnostaa, mutta et tiedä mistä aloittaa? MDI:n kaupassa voit haarukoida erilaisten toteutusten hintaa ja halutessasi saat arviosta koonnin sähköpostiin.

Siirry verkkokauppaan