Porvoon matkailu

Suomen matkailutulo on vuodessa 14 miljardia euroa. Siitä riittää jaettavaa, ja jokainen alue haluaa siitä oman siivunsa. Porvoo on yksi tunnetuimmista kohteista Suomessa, mutta matkailua halutaan vahvistaa entisestään. MDI teki pienimuotoisen taustatyön matkailun trendeistä, matkailun suuntaviivoista, pullonkauloista sekä nostoja Porvoon matkailusta. Työ pohjautui vahvasti viime vuoden lopulla Helsingin kaupungille tehtyyn matkailun visioon, onhan Porvoo metropolialuetta. Tiedon pohjalta tehtiin tulkintoja yhdessä alueen matkailutoimijoiden ja -kehittäjien kanssa matkailupajassa maaliskuun puolivälissä. Työn tilaajana oli Porvoon kaupunki ja kehittämistä tehdään yhteistyössä Posintran kanssa. Matkailun kehittämistä työstetään kevään aikana pajoissa ja neuvonantajakaartilla.

Asiasanat

Pyydä tarjous

Toteutamme vuosittain ~100 erilaista toimeksiantoa lyhyistä työpajatoteutuksista monivuotisiin tutkimushankkeisiin.

Verkkokauppa

Kehitys kiinnostaa, mutta et tiedä mistä aloittaa? MDI:n kaupassa voit haarukoida erilaisten toteutusten hintaa ja halutessasi saat arviosta koonnin sähköpostiin.

Siirry verkkokauppaan