Etusivu Kauhavan kaupungin imagotutkimus Kauhavan kaupungin imagotutkimus Toteutusaika: 1.11.2018 –18.2.2019 Strategiat ja ohjelmat Tutkimukset ja selvitykset MDI toteutti Kauhavan kaupungille imagotutkimuksen, joka palvelee kaupungin vuonna 2019 uudistuvaa markkinointi-ilmettä, yhteisöviestinnän kehittämistä ja strategian vaikuttavuuden seurantaa. Tutkimus toteutettiin kahden erillisen kyselyn kautta sekä alueen yrityksille että asukkaille. Työn tuloksena syntyi kaupunkia palvelevaa tietoa, jota voidaan hyödyntää myöhemmin laadittavan viestintäsuunnitelman muodostamisessa. Tulokset palvelevat myös laajemmin esimerkiksi kaupungin brändäystä ja kokonaisvaltaista vetovoimaisuuden kohentamista. Työn tarkoituksena oli tukea seudun vetovoimaisuutta ja hillitä negatiivista muuttosuhdannetta tuomalla esiin seudun vahvuuksia ja heikkouksia sekä rakentaa alueellista kasvua, joka perustuu näiden tuntemukseen. Asiasanat Elinvoima Viestintä Väestörakenne ja väestönkehitys
Raahen strategiasparraus Elinvoima Kaupungit Tulevaisuustyö Toteutusaika: 1.3. –29.4.2022 Tutustu referenssiin Raahen strategiasparraus
Helsingin seudun kauppakamari, visio- ja tiekarttatyö Tulevaisuustyö Toteutusaika: 15.1. –30.4.2022 Tutustu referenssiin Helsingin seudun kauppakamari, visio- ja tiekarttatyö
Vantaan kaupunki, kasvupalveluiden konsultointipalveluiden puitesopimus Toteutusaika: 1.1.2022 –31.12.2023 Tutustu referenssiin Vantaan kaupunki, kasvupalveluiden konsultointipalveluiden puitesopimus
Osake-toiminnan selvitys- ja arviointityö Hallinto Koulutuspolitiikka Osaaminen Toteutusaika: 15.12.2021 –31.3.2022 Tutustu referenssiin Osake-toiminnan selvitys- ja arviointityö