Kauhavan kaupungin imagotutkimus

MDI toteutti Kauhavan kaupungille imagotutkimuksen, joka palvelee kaupungin vuonna 2019 uudistuvaa markkinointi-ilmettä, yhteisöviestinnän kehittämistä ja strategian vaikuttavuuden seurantaa. Tutkimus on kohdennettu kahden erillisen kyselyn kautta sekä alueen yrityksille että asukkaille. Työn tuloksena syntyy kaupunkia palvelevaa tietoa, jota voidaan hyödyntää myöhemmin laadittavan viestintäsuunnitelman muodostamisessa. Tulokset palvelevat myös laajemmin esimerkiksi kaupungin brändäystä ja kokonaisvaltaista vetovoimaisuuden kohentamista. Työn tarkoituksena on tukea seudun vetovoimaisuutta ja hillitä negatiivista muuttosuhdannetta tuomalla esiin seudun vahvuuksia ja heikkouksia sekä rakentaa alueellista kasvua, joka perustuu näiden tuntemukseen.

Pyydä tarjous

Toteutamme vuosittain ~100 erilaista toimeksiantoa lyhyistä työpajatoteutuksista monivuotisiin tutkimushankkeisiin.

Verkkokauppa

Kehitys kiinnostaa, mutta et tiedä mistä aloittaa? MDI:n kaupassa voit haarukoida erilaisten toteutusten hintaa ja halutessasi saat arviosta koonnin sähköpostiin.

Siirry verkkokauppaan